Een werkdag van Marjoleine
’s Ochtends vertrek ik samen met mijn vriend richting werk. Hij werkt bij mij in de buurt en de goedzak zet mij af voor de deur van ons kantoor. Eenmaal op werk begin ik de dag met een kop koffie en geniet ik even van het uitzicht over het IJ waar ik met collega’s de dag die komen gaat bespreek. Daarna duik ik mijn e-mail in en ben ik veel bezig met het beantwoorden van allerlei vragen van onze gebruikers. Ik doe veel uitzoekwerk en zoek vaak samen met de gebruiker naar een oplossing.
De ochtend vliegt altijd voorbij en dan is het tijd voor de lunch samen met alle collega’s – als het mooi weer is – op het dakterras. Een van mijn favoriete momenten van de dag, want ik durf wel te stellen dat wij het meest gezellige e-Healthteam van Nederland hebben! In de middag heb ik vaak overleggen en ben ik daarnaast druk bezig met informatiebeveiliging. Ik zoek uit hoe wij de beveiliging van informatie en privacy kunnen optimaliseren binnen Therapieland. Aan het einde van de dag komen er weer veel berichten binnen met gebruikersvragen, waar ik de werkdag dan mee afsluit. Met het mooie weer van de afgelopen zomers, nemen mijn collega’s en ik aan het einde van de dag soms een duik in het IJ, maar vaker word ik weer opgehaald door mijn vriend en karren wij weer richting huis.
Over Marjoleine
Marjoleine is Helpdesk & Support-medewerker en daarnaast Security Officer. Ze werkt nu anderhalf jaar bij Therapieland. Waar ze blij van wordt: Therapieland is een leuk en innovatief bedrijf en het is dan ook erg leuk om hier te werken. We zijn altijd in ontwikkeling en er gebeuren allemaal gave dingen. Het is tof om hier een onderdeel van te zijn en er zijn veel mogelijkheden om mijzelf te ontwikkelen. Naast dat het een innovatief bedrijf is, is het leuk om te bedenken dat mensen ook echt gebaat zijn met ons product. Dat blijkt als een gebruiker aangeeft erg geholpen te zijn met een module. Als een gebruiker zo’n bericht stuurt dan zet ik deze positieve woorden door naar het team. Tenslotte hebben we hier allemaal aan gewerkt!
Marjoleines missie
Als mensen ons benaderen met een helpdeskvraag dan wil ik dat zij zich geholpen en gehoord voelen.