Head of Marketing & Brand Strategy

Vind jij ook dat mentale ondersteuning voor iedereen beschikbaar zou moeten zijn op elk gewenst moment en op elke locatie? En vind je het leuk om mensen te helpen? Dan is dit jouw kans!

Functie

Als commercieel support medewerker ondersteun je Sales en Customer Success Management. Je verricht administratieve handelingen en zorgt ervoor dat alle klantgegevens goed in ons systeem staan. Daarbij heb je regelmatig contact met (potentiële) klanten over hun account aanvragen, de inhoud van accounts, facturen of bijvoorbeeld rapportages. Je zorgt ervoor dat alles goed loopt als het gaat om offertes en facturen in samenwerking met ons financiële team. Daarnaast werk je samen met onze helpdesk. Je ondersteunt ook hen met het inregelen / goed zetten van accounts en je bent achtervang voor het beantwoorden van de telefoon en tickets. Als lid van het commerciële team werk je dus veel samen met verschillende collega’s binnen het bedrijf!

 

Jouw werkzaamheden 

  • Nabellen van proefaccount aanvragen en de juiste collega’s koppelen
  • Up-to-date houden van het CRM systeem 
  • Accounts aanmaken, de-activeren en inrichten in het systeem 
  • Administratie rondom nieuwe klanten en klanten die stoppen met het gebruik van het platform 
  • Opstellen en versturen van offertes en facturen 
  • Rapportages maken en naar klanten sturen 
  • Klantvragen beantwoorden
  • Achtervang voor de Helpdesk (telefoon en tickets)

 

 

Verdeling in tijd 

Het grootste gedeelte van jouw tijd zul je werken als support voor het Sales en Customer Success Management team. Daarnaast zul je ook samenwerken met de Helpdesk en ben je de achtervang op de momenten waarop onze helpdesk ondersteuning nodig heeft.

 

Wat bieden we jou?

  • Een goed salaris
  • 25 vakantiedagen op fulltime basis
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vaste baan
  • Persoonlijke coaching, gericht op jouw persoonlijke ontwikkeling
  • Onbeperkt gebruik van alle trainingen op ons E-learning platform
  • Een vergoeding als je met de fiets het OV of de auto naar kantoor komt.
  • Pensioenregeling (+ overlijden- en arbeidsongeschiktheidsregeling) waarbij je de keuze hebt om bij te sparen
  • Alle tools die jij nodig hebt om fijn te werken zoals een Macbook
  • Samen met het team werk je aan innovatieve oplossingen voor psychologische zorg. Zo lever jij een bijzondere maatschappelijke bijdrage!
  • Verschillende initiatieven rondom gezondheid zoals de vitaliteitsweek en vers fruit op kantoor
  • Een platte organisatie waarbij je autonoom kunt werken, jouw ideeën welkom zijn en iedereen gelijkwaardig is

 

Wie zijn wij?

Vanuit onze locatie aan het IJ in Amsterdam ontwikkelen wij e-Health, virtual reality en andere innovatieve diensten. Zo komt de zorg (via Therapieland) en preventie (via Gezondeboel) op een makkelijke en leuke manier bij de mensen thuis, of waar dan ook, op elk gewenst moment. We zijn een snelgroeiende scale-up met jonge, enthousiaste en hardwerkende professionals. Therapieland biedt een zelfstandige functie in een persoonlijke, informele en gezellige organisatie.

Heb je interesse en wil je solliciteren, stuur dan je CV inclusief motivatie naar vacature@therapieland.nl.

Je bent succesvol in deze rol als je:

  • Administratief sterk bent 
  • Georganiseerd en gestructureerd te werk gaat 
  • Het leuk vind om klantcontact te hebben (potentiële en bestaande klanten) 
  • Minimaal een mbo-studie hebt afgerond
  • Graag samenwerkt in een team met jonge professionals
  • Sociaal, communicatief vaardig en oplossingsgericht bent
  • De Nederlandse en Engelse taal goed in woord en geschrift beheerst