Ik heb de eerste keer gekozen om de rondleiding later te bekijken, maar bij volgende keren inloggen komt die niet terug. Hoe kan ik die handmatig activeren?
De rondleiding verschijnt 7 dagen later weer nadat je hem de eerste keer hebt uitgesteld.
Als ik inlog op de link uit een notificatiemail, dan kom ik niet in de werkmap van een bepaalde cliënt. Ik zie dus niet van wie ik berichten heb ontvangen of wie onderdelen heeft afgerond.
Als je ingelogd bent, ga je rechtsboven naar het belletje met de notificaties. Daar vind je terug om welke cliënt(en) het gaat.
Zijn de 5 aanbevolen programma's op het dashboard organisatiebreed of per gebruiker individueel te kiezen?
Dit wordt op organisatieniveau ingesteld. Hiervoor kan je contact opnemen met je vaste contactpersoon binnen Therapieland of Gezondeboel.
Kunnen de vragenlijsten in alfabetische volgorde in de lijst gezet worden?
Dit kan nu niet, mogelijk in de toekomst wel.
Hoe kun je een ingevulde vragenlijst downloaden?
Je kunt de werkmap van een client downloaden. Daar zitten dan de ingevulde vragenlijsten in. Momenteel is het nog niet mogelijk om alleen de vragenlijst te downloaden, mogelijk in de toekomst wel.
Bij het nogmaals versturen van een programma, zie je in de kolom ‘uitnodiging’ niet dat het programma voor de tweede keer verstuurd is op een andere datum. Op het oude platform zag je dat wel.
Dat klopt, we geven dit door aan onze IT-afdeling om dat te verbeteren.
Zijn er problemen met de e-mailnotificaties? Diverse collega's ontvangen geen notificaties van Therapieland meer met berichten of reacties van cliënten.
In principe zien wij in ons systeem geen foutmeldingen terug met het notificatiesysteem. Mocht je geen notificatie krijgen, check eerst even je spam. Mocht het dan toch gebeuren dat je het bericht niet hebt gekregen, neem dan contact op met onze helpdesk. Dan kunnen we met jouw gegevens kijken waar het mis gaat.
Wij hebben heel veel cliënten die voorheen alleen maar vragenlijsten hebben ingevuld, verder niets. Is het de bedoeling dat we deze allemaal handmatig verwijderen?
Je kan ervoor kiezen om de cliënten te archiveren, als de lijst te lang wordt
Is het in de nieuwe berichtenfunctie aan de linkerkant wel mogelijk om oud-cliënten te verwijderen?
Nee, dit is niet mogelijk vanuit het berichtenoverzicht. Je kunt wel de werkmap van een cliënt archiveren en daarna verwijderen, dan verdwijnt de cliënt uit het berichtenoverzicht.
Kan je ook groepen met cliënten uitnodigen? Gaat dit op termijn wel komen?
Nee dit is niet mogelijk. Je kunt alleen individuen uitnodigen op e-mailadres.
Hoe kan de cliënt mij toestemming geven om de monitor te bekijken?
De professional moet toestemming aan de cliënt vragen voor inzage in de monitor.
Klopt het dat bepaalde programma's niet meer beschikbaar zijn? Zo kan ik het programma 'piekeren' niet meer terugvinden bij jongeren, terwijl deze hier eerst wel beschikbaar was.
Daarvoor kan je het beste even contact opnemen met onze helpdesk. Zij kunnen kijken welk pakket je tot jouw beschikking hebt.